Bij ons heb je 30 dagen retourrecht. Registreer je retour via onze online retourpagina en volg de retourinstructies die daar worden weergegeven. Je bereikt de pagina via de link in de e-mail die je hebt ontvangen toen je bestelling werd geleverd, of door de instructies op de pakbon in het pakket te volgen. Je kunt de pagina ook bereiken via Mijn pagina’s/Mijn bestellingen. Het retouretiket dat je op de pakbon in het pakket vindt, bevestig je aan de buitenkant van je retourzending. Geef je pakket vervolgens af bij een willekeurige DHL-locatie.
Vergeet niet het afgiftebewijs dat je van het inleverpunt ontvangt te bewaren totdat je een bevestiging hebt gekregen dat je retour volledig door ons is verwerkt. Normaal gesproken duurt de verwerking van een retourzending ongeveer 2 weken vanaf de datum waarop je het artikel hebt teruggestuurd, maar rond feestdagen of in drukke periodes kan het iets langer duren. Zodra je retour is verwerkt, ontvang je een e-mail met een bevestiging en informatie over de terugbetaling.
Heeft u met Klarna betaald?
Meld je retour dan bij Klarna aan. Dit kan heel eenvoudig in de app of op de Klarna-website. Hierdoor wordt je betaling gepauzeerd totdat wij de retour hebben verwerkt.
Als je hulp nodig hebt, neem dan hier contact op met de klantenservice.
Lees meer op: Wat zijn de regels als ik een product wil retourneren?
Wat moet ik doen als ik een retourformulier/retourlabel mis?
Wat kost het retourneren?
Kan ik artikelen van verschillende bestellingen in hetzelfde pakket retourneren?