Als je je pakket niet binnen de aangegeven tijd ophaalt of in ontvangst neemt, wordt het automatisch naar ons teruggestuurd. Na de retourverwerking van je pakket krijg je het bedrag terug dat je hebt betaald voor de goederen in het pakket/de levering, met uitzondering van eventuele toeslagkosten. Daarna wordt er een toeslag voor het niet-opgehaalde pakket in rekening gebracht. Deze toeslag bedraagt 6,90 euro. Als je met Klarna hebt betaald, worden de kosten op je factuur in rekening gebracht. Als je met creditcard, iDeal of PayPal hebt betaald, worden de kosten afgetrokken van het bedrag dat je terugkrijgt.
Wat gebeurd er als ik mijn pakket niet ophaal?
- Kan ik het bezorgadres wijzigen?
- Kan ik mijn bestelling direct ophalen bij uw magazijn?
- Ik heb een artikel geretourneerd, wat gebeurt er met mijn factuur?
- Kan ik artikelen van verschillende bestellingen in hetzelfde pakket retourneren?
- Hoe krijg ik een melding?
- Wat betekent het herroepingsrecht en het retourrecht?
- Waarom wordt mijn bestelling opgedeeld in verschillende pakketten of leveringen?
- Wat moet ik doen als ik een retourformulier/retourlabel mis?
- Welke bezorgingswijzen zijn er?
- Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?