Nadat je een artikel hebt geretourneerd, dien je deze retour aan te melden bij Klarna. Dit doe je in je Klarna-profiel door op de knop "Retour aanmelden" te klikken. Je factuur wordt dan gepauzeerd zodat je niets hoeft te betalen totdat wij je retour hebben verwerkt. De verwerkingstijd voor het retourneren bedraagt ongeveer 2 weken. Zodra wij je retour hebben verwerkt, wordt je factuur automatisch aangepast.
Ik heb een artikel geretourneerd, wat gebeurt er met mijn factuur?
- Kan ik artikelen van verschillende bestellingen in hetzelfde pakket retourneren?
- Wat betekent het herroepingsrecht en het retourrecht?
- Wat moet ik doen als ik een retourformulier/retourlabel mis?
- Waarom kan ik er niet voor kiezen om met Klarna te betalen?
- Hoe kan ik een product reclameren?
- Hoe retourneer ik een pakket?
- Hoe ontvang ik een kwitantie van mijn aankoop?
- Wat zijn de regels als ik een product wil reclameren?
- Wat gebeurd er als ik mijn pakket niet ophaal?
- Hoe ontvang ik mijn geld terug?