Na verwerking van je retourzending, wat normaal gesproken ongeveer 2 weken duurt, ontvang je een bevestiging van je retour per e-mail en wordt de terugbetaling uitgevoerd. Hier lees je wat van toepassing is op de verschillende betaalmethoden:
Kaartbetaling
De terugbetaling* wordt gedaan naar de kaart die je hebt gebruikt voor de aankoop. Het kan 3–5 werkdagen duren voordat de terugbetaling op je rekening staat.
Ideal
De terugbetaling* wordt gedaan naar de rekening die je hebt gebruikt voor de aankoop. Het kan 3–5 werkdagen duren voordat de terugbetaling op je account staat.
Paypal
De terugbetaling* gebeurt rechtstreeks op je PayPal-account. Het kan 3–5 werkdagen duren voordat de terugbetaling op je account staat.
Factuur/deelbetaling via Klarna
Wanneer je een product retourneert, raden wij je aan om je retour ook bij Klarna te melden. Hierdoor wordt je factuur gepauzeerd totdat de retourzending is verwerkt. Zodra je retour is verwerkt, wordt Klarna op de hoogte gebracht van de terugbetaling* en wordt je factuur bijgewerkt. Het kan 2–3 werkdagen duren voordat Klarna een nieuwe factuur naar je stuurt. Als je de factuur al hebt betaald, wordt de terugbetaling verwerkt als een tegoed bij Klarna. Om de terugbetaling te ontvangen, neem je contact op met Klarna.
* Wanneer je je gehele bestelling retourneert, betalen wij het volledige bedrag van de producten en de verzendkosten terug. Als je ervoor kiest om slechts een deel van je bestelling te retourneren, vergoeden wij geen verzendkosten. Dit is omdat de kosten hetzelfde zijn, ongeacht het aantal artikelen dat je bestelt. Je wordt retourkosten per geretourneerd pakket in rekening gebracht; dit bedrag wordt van je terugbetaling afgetrokken. Retourzending bij goedgekeurde reclamatie is gratis.
Lees meer op: Wat kost het retourneren?