Hoe kan ik een product reclameren?

Neem contact met ons op via het klachtenformulier dat je hier vindt of via “Contacteer ons” op onze klantenservicepagina’s. Voeg 2–4 foto’s van de schade en eventueel beschadigde verpakking toe, bij voorkeur vanuit verschillende hoeken. Beschrijf het defect zo gedetailleerd mogelijk.

Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen met oplossingen op basis van het defect van het product. We raden je aan te wachten met het terugsturen van het product totdat wij contact met je hebben opgenomen.

Als je het artikel direct wilt terugsturen zonder eerst contact met ons op te nemen, registreer je klacht dan online via onze retourpagina. Je bereikt de pagina via de link in de e-mail die je na de levering hebt ontvangen, of via “Mijn pagina’s/Mijn bestellingen”. Een handleiding vind je ook in je pakket. Geef aan dat het artikel beschadigd is, zodat je klacht niet wordt verward met een normale retourzending.

Bewaar het bewijs van afgifte van je retourzending totdat je van ons bericht hebt ontvangen dat je reclamatie volledig is afgehandeld. Dit bewijs dient als bevestiging van je retourzending. Als je Klarna als betaalmethode hebt gekozen, kun je je factuur bij Klarna pauzeren tijdens het reclamatieproces totdat wij je reclamatie hebben bevestigd en verwerkt. De verwerking van een reclamatie duurt doorgaans ongeveer 2 weken vanaf de datum waarop je het artikel hebt teruggestuurd, maar kan rond feestdagen of in drukke periodes iets langer duren.

Lees meer over de regels met betrekking tot klachten hier: Wat zijn de regels als ik een product wil reclameren?