Overslaan naar hoofdinhoud
Eerste aankoop? Ontvang 20% korting op je eerste bestelling*. Word klant
  • Nieuw binnen
  • Kleding
  • Jurken
  • Lingerie
  • Badkleding
  • Sport & outdoor
  • Tassen & Accessoires
  • Grote Maten
  • Brands
  • Inspiratie
Ellos logo - ga naar de voorpagina
Ga naar favoriete gemarkeerde producten Ga naar het winkelmandje

Hallo! Inloggen

  • Nieuw binnen
  • Kleding
  • Jurken
  • Lingerie
  • Badkleding
  • Sport & outdoor
  • Tassen & Accessoires
  • Grote Maten
  • Brands
  • Inspiratie
Klantendienst
  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Youtube
  • Klantendienst
  • Vragen en antwoorden
  • Contacteer ons Retour en Ruilen
  • Kan ik een artikel ruilen?

Kan ik een artikel ruilen?

We bieden geen gratis ruilingen aan. Als je een ander product wenst, moet je een nieuwe bestelling plaatsen en het artikel dat je thuis hebt retourneren. Een retourkosten worden in rekening gebracht voor het artikel dat je terugstuurt.

Lees meer op: Hoe retourneer ik een pakket?

  • Ik heb een artikel geretourneerd, wat gebeurt er met mijn factuur?
  • Kan ik artikelen van verschillende bestellingen in hetzelfde pakket retourneren?
  • Wat betekent het herroepingsrecht en het retourrecht?
  • Wat moet ik doen als ik een retourformulier/retourlabel mis?
  • Hoe kan ik een product reclameren?
  • Hoe retourneer ik een pakket?
  • Wat zijn de regels als ik een product wil reclameren?
  • Wat gebeurd er als ik mijn pakket niet ophaal?
  • Hoe ontvang ik mijn geld terug?
  • Wat gebeurt er met mijn korting bij ruilen en retourneren?