Bezorgadres wijzigen – vóór aankoop
Voordat je op "Aankoop voltooien" klikt, kun je het bezorgadres wijzigen. Log in op "Mijn account" en werk je adres bij onder "Mijn profiel" voordat je naar de kassa gaat. Controleer of het gewijzigde adres zichtbaar is in de kassa voordat je op "Aankoop voltooien" klikt.
Bezorgadres wijzigen – na aankoop
Nadat je op "Aankoop voltooien" hebt geklikt in de kassa, kun je je bezorgadres niet meer wijzigen via onze website. Als je het pakket niet kunt ontvangen, kun je de levering omleiden naar een afhaalpunt, als je niet thuis bent. Dit kun je zelf regelen via de app van de vervoerder zodra het pakket bij hen is aangekomen. Lees meer in de melding van de vervoerder, hun app of op hun website. Als je de e-mail met de mededeling dat de levering is verzonden nog niet hebt ontvangen, kan onze klantenservice in sommige gevallen het adres alsnog wijzigen. Neem in dat geval direct contact op met onze klantenservice.