Nadat je een artikel hebt geretourneerd, dien je deze retour aan te melden bij Klarna. Dit doe je in je Klarna-profiel door op de knop "Retour aanmelden" te klikken. Je factuur wordt dan gepauzeerd zodat je niets hoeft te betalen totdat wij je retour hebben verwerkt. De verwerkingstijd voor het retourneren bedraagt ongeveer 2 weken. Zodra wij je retour hebben verwerkt, wordt je factuur automatisch aangepast.
Ik heb een artikel geretourneerd, wat gebeurt er met mijn factuur?
- Kan ik artikelen van verschillende bestellingen in hetzelfde pakket retourneren?
- Wat kost het retourneren?
- Wat moet ik doen als ik een retourformulier/retourlabel mis?
- Waarom kan ik er niet voor kiezen om met Klarna te betalen?
- Wat zijn de regels als ik een product wil reclameren?
- Wat zijn de regels als ik een product wil retourneren?
- Wat gebeurd er als ik mijn pakket niet ophaal?
- Wat gebeurt er met mijn korting bij ruilen en retourneren?
- Welke betaalmogelijkheden heb ik?
- Wat betekent het herroepingsrecht en het retourrecht?