Waarom werkt mijn korting of kortingscode niet?

Veel kortingscodes zijn persoonlijk en gelden alleen voor het klantprofiel dat de aanbieding per e-mail of sms* heeft ontvangen. Daarom moet je ingelogd zijn om de korting te activeren wanneer je deze invoert bij het afrekenen. Als de korting niet werkt, komt dit meestal doordat niet aan de voorwaarden van de aanbieding is voldaan. De korting is bijvoorbeeld niet geldig voor het specifieke artikel. De code kan ook verlopen zijn of niet geldig zijn voor jouw klantprofiel. Je kunt de voorwaarden van de kortingscode controleren bij het afrekenen nadat je de kortingscode hebt ingevoerd.

* Als je het welkomstaanbod hebt geaccepteerd dat je kreeg bij het registreren, werkt dit iets anders dan andere aanbiedingen. Er wordt geen code naar je verzonden via e-mail of sms. De aanbieding wordt automatisch toegevoegd aan de kassa bij je eerste aankoop als de korting geldt voor het artikel dat je in je winkelwagentje hebt geplaatst en als je geen andere aanbieding hebt geactiveerd. De welkomstaanbieding geldt alleen voor je eerste aankoop en kan niet worden gecombineerd met andere kortingscodes. Je ziet de voorwaarden voor de aanbieding wanneer je je registreert, maar je kunt ze ook vinden op de productpagina van een artikel.